Translate

Sunday 24 January 2016

2016 Proton



      Bagi mereka yang sudah berkeluarga dan ingin memiliki sebuah kenderaan yang boleh menampung pertambahan bilangan ahli keluarga yang semakin ramai, Proton merupakan salah satu pilihan yang boleh di pertimbangkan. Model MPV Exora mungkin merupakan kenderaan yang anda cari dengan ciri-ciri keselesaan dan keselamatan terkini.












Click Image To Buy


Click Image To Buy






       Selain daripada itu, model Suprima amat sesuai bagi mereka yang masih muda dan mementingkan keterampilan yang hebat. Kereta ini dilengkapi dengan ciri-ciri sporty yang menjadi kegilaan golongan muda zaman sekarang. 




      Berikut adalah Harga Proton Terkini 2016 untuk semua model kereta proton 2016. Semak anggaran bulanan untuk tempoh 9 atau 7 tahun dengan pilihan 10% downpayment ataupun full loan / 0 downpayment di sini.







Hafuloky Tire Inflator Portable Air Compressor - 180PSI & 20,000mAh Portable Air Pump, Accurate Pressure LCD Display, 3X Fast Inflation for Cars, Bikes & Motorcycle Tires, Balls. P008.
Click Image To Buy


Tire Inflator Portable Air Compressor-Air Pump for Car-18,000mAh Electric Air Compressor-Portable Air Pump Cordless-150 PSI Tire Pump with Touch Screen/Gauge/Light for Motorcycle, Bike, Ball (Black).
Click Image To Buy






     Harga yang anda lihat adalah untuk warna metallic, kurangkan RM477 untuk dapatkan harga solid. Kiraan bayaran bulanan berdasarkan kadar faedah 3.0%. Buat masa ini, kadar faedah bermula dari 2.65% sehingga 3.3% bergantung kepada promosi daripada bank-bank terpilih.










Drop Stop - The Original Patented Car Seat Gap Filler (As Seen On Shark Tank) - Between Seats Console Organizer, Set of 2 and Slide Free Pad and Light.
Click Image To Buy


Interior Car Lights Keepsmile Car Accessories APP Control with Remote Music Sync Color Change RGB Under Dash Car Lighting with Charger 12V LED Lights.
Click Image To Buy






Find Me Here:

https://www.facebook.com/ainudin.b.mohamad/           https://twitter.com/ainudin_mohamad







Click Image To Buy


Click Image To Buy


No comments:

Can't find what you are looking for